Sunday, 1 May 2011

makin lame makin SOMBONG !

hoolaa ! ary nie aq nak cite pasal seorang budak lelaki yg bername amir muaz , aq bengang lah dgn dye nie kejap ok kejap ta ok .. boring lah .. dye nie mcm ta nak kawan dgn aq jeh !! tadi kat fb aq tegur dye tp dye ta ckp ap2 pon ..! ish . geram tol aq .. txt pon da lme ta txt nak tunggu aq txt dye dlu bru dye layan aq ... sombong kot dye nie sekarang ... haiihh . ap mao buat ?? pening aq pkir psl nie .. lagy satu ta lme lagy beday dye .. 13 may nie kott ... lagy lah aq ta thu nak bg ap kat dye nie .. nak bg ke ta nak ? hmm .. aq nie kann ta tao sangat bab2 laki nie .. lagyy pon lelaki memang ta akn phm aq nie mcm mne .. kadang2 aq sendiri ta thu aq nie org yg mcm mne .. umm .ok . back to the topic .. aq panggil dye nie muaz je .. dye ta bg aq panggil dye kecik ..
haha . tapy dye nie comel thu ? cute cute cute ..! aq rse dye nie buaye darat lah .. eh tak tak .. aq rse kat fb je lah .. ta baek kite buruk sangke kat org laen kan ?? tapy ta ap lah kan kalao org dah ta nak kawan dgn kite nie ta bole pakse2 kan ?  umm .  ok lah that's all  .. ok bye !
think it with sara mohamad ! :)

No comments:

Post a Comment